søndag 22. september 2013

Fine høstdager

Litt av hvert har skjedd denne helgen! Ragne har fått seg atv og hun klarer nå å sykle på tohjulssykkel! 
Skikkelig ivrig og stolt frøken som syklet rundt. Må vel ta henne med på grusbanen i bygda så hun får prøve litt mer! 

Hun sov hos mormor natt til idag. Har vist kosa seg der også. Jeg har fått ryddet og vasket i 1etg nå, bare 2etg igjen.. Bortsett fra soverommet til Ragne som Jon var flink å vaske! 

Pusene har tatt det med ro i hele helgen. Vært både ute og inne .. Herjet litt og kosa litt. Nå ligger begge ved føttene mine og sover. 


Jeg fikk superduper fin tights i posten en dag! Selvfølgelig kjøpt på ebay!
Fikk også en pakke med nagler som jeg skal bruke til å pynte opp en jakke som jeg har, men må bestille fler for det var ikke nok med 100stk. 


Ellers så har jerg kjøpt meg et nytt blad som er såå inspirerende! Det heter MollieMakes og det er så utrolig mye fint i det bladet! Både strikkeoppskrifter, hekleoppskrifter og mange andre DIY. Finner veldig mye inspo i et slikt blad!

Jeg har også fått hengt opp mine kjære cottonballs! Jeg elsker de, og jeg skal så absolutt kjøpe fler! Disse er kjøpt på ebay de også, fra thailand! De lyser kjempe fint og det er fint å se på!
Valgte å henge de på uglebildet mitt denne gangen, har jo en teakskjenk som jeg tenkte jeg dkulle henge de på, men det så ikke så bra ut. Hadde vært mye finere om skjenken hadde vært i en annen farge, men det får jeg ta senere! 

Nå skal jeg bare slappe av og se litt tv før jeg stuper ned i boblebadekaret før jeg skal sove! 

Dette blogginnlegget er skrevet fra ipad og alle bilder er tatt med iphone! De søte kattene mine har nemlig spist på ladeledningen til macen min, så den er tom for strøm! Huff..

Håper dere har hatt en fin dag!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3