torsdag 19. september 2013

høsten er så vakker

med alle fargene!
Og ikke nok med alle fargene, men luften blir mye kaldere også.
Det betyr masse klær, herlige klær! Store gensere, strikket klær, strømpebukser, ullsokker, store jakker, skjerf og halser.

Jeg tror kanskje høsten er favoritt årstiden min. Det er jo en årstid man kan bruke masse hjemme og ute i den fine naturen som vi har. Selv så liker jeg kjempe godt å være i skogen. Elsker det. Kjenne lukten av våt mose og granbar. Det å gå i skogen når solen trenger seg frem gjennom alle kvistene, det er så fint.

På kveldene når Ragne har lagt seg, er det ekstra kos.  Jeg prøve å kose meg litt ekstra på kveldene.
Med duftelys, strikking og herlig te. Livet er herlig dere!





( alle bildene er fra høsten ifjor)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3