onsdag 4. september 2013

tiden går

Tiden går alt for fort.

Jeg har ikke fått blogget på en god stund.
Dagene går i skole, trening, rydding og kos. Siden sist har vi fått to nye vesner i huset.
To utrolig søte kattunger har flyttet inn til oss, og vi trives alle sammen.

Slenger ut noen instagrambilder så dere får se litt av hva jeg har gjort i det siste.

Jeg har begynt på skappelgenser til Ragne. Jeg strikker i str 6år, så hun har den i noen år fremover.
Jeg er ferdig med bakstykket, og straks ferdig med framstykket på genseren så dette går unna!

Fikk også frisørutstyret mitt på skolen. Nå blir det klipping, farging og alt som skal til for å bli flink!
Nå er det bare å prøve og feile, og gjøre alt for å bli superduperflink. 

Skolen var også på Falstadsenteret og i falstadskogen på Ekne. 
Utrolig interesangt og lærerikt. Jeg liker historie fra landet vårt, og dette var et stort pluss. Helt utrolig at noe så forferdelig har skjedd i nabobygden. 

Jeg kjøpte meg mobilarmbånd på mytrendyphone.com. 
Utrolig kjekt når jeg er ute å går/jogger. Blitt brukt ganske flittig i det siste, og jeg håper jeg kan fortsette slik. Kanskje kiloene raser av meg en vakker dag?

Pusene har flyttet inn. Og jeg tror de stortrives her sammen med oss. For vi koser oss kjempe masse sammen med dem! De er veldig livlige og det er masse fart fra morgen til kveld. 

Det har vært skolevalg, jeg har stemt og er stolt av det! 
Tror det var veldig mange som ikke skjønte så mye av det og stemte i vildensky. 
Jeg har bestemt meg for lenge siden og gleder meg til 9.september. 

Spillegalskapen har kommet til oss igjen. Jeg har fått skikkelig dilla på hayday igjen, og jeg klarer meg ikke uten! Utrolig så avhengighetsskapende det var da .. 

Var på en liten gåtur med Ragne idag. Tenkte vi skulle se om vi så noen av hestene som er i nabolaget, men det gjorde vi ikke. Så da gikk vi traktorveien videre og havnet tilslutt i Hopla hvor bestefaren hennes bor. Var også på epleslang noe som var veldig moro både for store og små!



Ikveld blir jeg nok i sofaen. Med te, strikking og spilling. Kanskje det blir å gjøre noe fornuftig også. Vi får se hva kvelden bringer. 














2 kommentarer:

  1. Så herlig å se at du strikker :)
    Jeg holder på med en Klassisk Angoragenser fra Picles.no .
    Kos dere med pusene !!

    Janne

    SvarSlett
  2. Jeg var på Falstad for noen år siden. Jeg synes skogen der var creepy og følte at det var noen som tok meg på ryggen hele tiden!
    Og den frisørbagen der har jeg også, etter jeg gikk frisørlinjen for noen år siden =)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3