onsdag 9. oktober 2013

Hello october!

September har vært fin. Men den har vært stygg også.
Laderen til macen min takket for seg, men jeg har heldigvis fått kjøpt meg en ny.

Jeg har ikke vært aktiv på en stund nå, men det frister mer og mer å komme sakte men sikkert tilbake.

Jeg har ikke brukt kameraet så veldig mye, det blir på en måte litt i glemmeboksen.
MEN jeg har jo fått kjøpt meg ny mobil og kameraet på den blir brukt ganske mye.

Her er litt av hva jeg har gjort i det siste.

Jeg har vært flink. Gjort lekser og spist kveldsmat.

Jeg har farget håret mitt igjen. Denne gangen "Violet" fra Directions. 

Spist middag på Burger King sammen med Prinsesse Ragne og Jonna. 

Vært på en liten sykkeltur med Ragne. Endte opp med at jeg måtte bære sykkelen hjem igjen. 

Strikket lue med selvkomponert mønster. Synes selv at den ble driiiit stygg! 

Kan nesten ikke skryte på meg at jeg har malt hele benken. For det har jeg ikke.
Jonna har spraylakkert skuffene mens jeg OG mamma har malt resten.
Fint ble det i alle fall. 

Jeg har også perlet med Ragne. Noe som endte opp i en hest og en katt, som enda ikke er helt ferdig. 

Jeg har begynt på enda et strikkeprosjekt! Koselue til Ragne.
Garnet er kjøpt på europris til en fin pris!


Var med mamma på stjørdal idag. Var innom gjenbrukstorget og plantasjen.
Endte opp med polaroidkamera, blomsterpotter, høstlyng og lykt.
Har lenge tenkt på at jeg skal pynte opp litt ute ved inngangspartiet.
Og slik ble det idag.
Her er kameraet jeg kjøpte.
Det var en film inni, med 10bilder igjen. MEN problemet er at batteriet er dødt.
Batteriet er nemlig på filmen. Filmen er sikkert fra 90tallet.
Gleder meg til jeg får kjøpt ny film og får se om det funker. Dette har jo vært drømmen lenge. 

Jeg og Ragne bakte superdupergod eplekake idag! (med god hjelp av mamma..)
Denne var god den! Og det blir ikke siste gang den blir bakt for å si det slik! 

Høstferien er straks over.
Imorgen tar Ragne en liten ferie. Vi skal kose oss hjemme, dra på sykkeltur og en liten hemmelighet, men det forteller vi senere. Det har ingenting med meg å gjøre, men Ragne har jo blitt stor jente så hun skal bestemme om jeg skal legge ut bilder av det.
Hun gleder seg i allefall veldig mye til det som skal skje. 

Ellers så har jeg fått unna litt julegaver. Men er langt ifra ferdig enda, har fått helt dilla på ebay og skal fortsette med julegaveshoppingen der nå!

Q: Handler dere mye på ebay? evt hva?















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3