fredag 29. november 2013

sakte, men sikkert ..

Julen nærmer seg sakte, men sikkert.
Jeg har ingenting klart til julen, bortsett fra noe av julepynten som står midt på stuegulvet og litt av julepynten som nesten har stått i en uke ute i bilen min.
Julevasken MÅ jeg ta i løpet av helgen, men først skal jeg jobbe og handle kalender til Ragne, å kanskje noen av julegavene som JEG mangler.

Men når det kommer til julevasken, så er ikke det noe som skjer av seg selv. Jeg ser veldig mørkt på julevasken og selve julen akkurat nå. Før var jo julen en stor favoritt, men nå kan vi godt bare droppe hele tradisjonen!

Det er så utrolig mye stress og mas hele tiden. Det skal vaskes, handles og ting skal pakkes inn. Snøen som kom for ikke så lenge siden, har dratt sin vei igjen.

Og når man snakker om julen, så kan jeg jo kanskje lik så greit slenge ut en liten ønskeliste.

1. Kubbelys/duftelys/telys.
2. Sengetøy.
3. Lyspærer som vi kan ha i lampene på stua!
4. Pyntegjenstander.
5. Nye gardiner.
6. Nye gulvtepper.
7. Inspirasjon til å ta bilder ..
8.Penger..
Kan ikke komme på noe annet som jeg ønsker meg akkurat nå, kanskje jeg legger ut en litt bedre liste litt senere.

peace out.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3