mandag 25. november 2013

Long time, no see.

Bloggen har blitt sterkt nedprioritert den siste tiden.
Jeg har tenkt litt på den i blant, men det har aldri blitt noe nytt innlegg.

Jeg har rett og slett ikke hatt noe å blogge om, og heller ikke tatt så mange bilder.
Bildene jeg tar blir tatt med mobilen og havner som oftest på instagram.
Men altså, bare for å oppdatere dere litt på hva jeg har holdt på med i det siste så får dere noen små instaglimt:


Kjøpt meg superfin tights, som jeg har brukt masse sammen med favoritt skjørtet mitt! 


Trodde jeg var på vei til å bli syk, men dro på trening og aldri følt meg bedre etterpå! 


Jeg har hatt teori på skolen og drukket herlig te fra bartekoppen min!
Jeg har også fått helt dilla på "How i met your mother" og klarer meg virkelig ikke uten den serien, som jeg btw ser på Netflix! (hadde ikke klart meg uten netflix.. heh)

Snøen har endelig kommet til Trøndelag! Stor stas for lillejenta som elsker å være ute!
Ikke så stor stas for meg som enda ikke har kjøpt meg skikklige vinterklær enda .. 

Kattene koser seg også. Lurva er en skikkelig kosepus som sover over alt. Favorittplassen hennes er i sofaen, i kontorstolen eller i sengen! Alltid koselig med katter. 

Vi har hatt litt om fletteteknikker på skolen. Kjempe moro, i alle fall når jeg klarer det!


Nok blogging for denne gang. Nå skal jeg finne sengen.
Imorgen har jeg fri og skal tilbringe dagen hjemme, med litt skolejobbing og litt husarbeid.
Kanskje finner jeg frem kameraet mitt og knipser noen bilder også. Vi får se hva tiden bringer!











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3