onsdag 27. november 2013

storm


Det blåser helt utrolig mye ute akkurat nå. Er meldt storm i kveld også.
Men det gjør meg ingenting så lenge jeg har kubbelys og telys rundt om kring, i tilfelle strømmen drar sin vei.


Ekstra godt er det med ullugger og stort pledd. Og kanskje en kopp te, men slik blir det ikke før Ragne har lagt seg for kvelden.


Hun er sliten, men det skjønner jeg godt. Jeg hadde også blitt sliten om jeg hadde gått i barnehagen med mange barn rundt meg som sikker snakker hele tiden. Også leker de jo så masse også. Kjenner jeg er litt sliten selv også. Kan ikke si jeg har så veldig lyst til å rydde og legge opp klær, men d må til! (hvis ikke blir det aldri gjort..) Lurer også på om jeg skal rydde skikkelig på loftstuen også, så jeg kan tilbringe kveldene der istede for nede på stuen. Begynner å bli litt lei av den utrolig teite tven som ikke er helt som den skal. Det tar en evighet å skru den på, og da står bare bildet å hopper opp og ned.

Da er det vel kanskje mye bedre å sitte på loftstuen med litt musikk, pledd, te, kubbelys og blogglesing.. (les: leksegjøring..) 


Skal få tatt litt bilder av loftstuen når jeg har fått gjort i stand litt her. Sitter faktisk å blogger der nå, og noen bedre puter hadde ikke gjort meg noen ting! Må vel se om jeg får frem noe julepynt snart også, selv om jeg ikke er så stor fan av julen så må jo Ragne få litt julefeeling fordi.

Tina. OVER OG UT!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3