onsdag 4. desember 2013

let me go home




Snøen har kommet og julefølelsen kommer sakte men sikkert. Jeg er litt usikker på om jeg liker det eller ikke, men jeg får vel bare prøve å finne ut av det.
Det er jo selvfølgelig litt koselig med julen. Det var i alle fall koselig.


Har ikke gjort så veldig mye idag. Har jo selvfølgelig vært på skolen, hvor jeg hadde kunde idag tidlig. En trivelig herremann som skulle klippe seg og jeg var skikkelig nærvøs for jeg har jo aldri klipt noen mann før. Heldig som jeg er så har vi en super lærer som kunne hjelpe meg masse, takk for det. 
Ettersom jeg har lånt bilen til min kjære mor idag, så måtte jeg handle for hun idag. Noe som endte opp med at jeg og Ragne spiste middag der, før vi dro hjem til oss selv.
Da ble det litt tid for mandarinspising og spilling på ipaden før Ragne sovnet søtt i sengen.
Helt utrolig så koselig det er med barn, men det er utrolig godt når de legger seg for kvelden også. Er så godt å få litt tid for seg selv på kvelden, så man kan slappe av litt, se serier på netflix, ta bilder og bare lese koselige blogger på internett.

Har jo selvfølgelig masse annet jeg skulle ha gjort også, men man lever bare en gang og kleesvask kan jeg ta i morgen! Kjøkkenet kan jeg også rydde i morgen, for kjøkkenet er faktisk det rommet som går raskest å rydde, og det er mye mer gøy å rydde kjøkken enn andre rom i huset. Ikke spør meg hvorfor, for slik er det bare.


Nå skal jeg være veldig fornuftig å finne sengen. Jeg sitter å gjesper, så hvorfor ikke legge seg litt tidligere enn vanlig. Jeg skal på jobb imorgen, så blir evt ikke noe blogging før på kvelden. Vi får se hvordan humøret er. Jeg skal prøve så godt jeg kan å hente kamerastativet også slik at jeg får tatt litt bedre bilder (ikke alltid så lett å ta bilder uten stativ.. )


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3