tirsdag 24. desember 2013

Lille julaften.


Jeg må bli flinkere til å skrive. Nå er heldigvis det meste av julestresset unnagjort.
Treet er ferdig hugget, helt selv, helt alene i en mørk skog (med litt hjelp av mamma).

Kan ikke akkurat skryte på meg at treet er så veldig fint, men det er jo ikke det som teller heller da.. Eller er det slik det er?
Vi var jo i skogen i går, når det enda var dagslys. Vi fant det perfekte juletreet, som vi bare måtte ha i stuen! Slik ble det da altså ikke, for når jeg kom hjem fra jobb idag så hadde sambo enda ikke hentet treet (han hadde vært på jobb han også, så han er litt unnskyldt..) Så da måtte jeg ta sagen i egene hender og manne meg opp til å gå inn i den mørke skogen, alene! for å sage ned et tre.

Treet er virkelig ikke så ille da. Jeg tror faktisk ikke at jeg har sett det værre heller! (bilde fra instagram)


Inn i mellom alt julestresset har jeg tenkt litt på bloggen og jeg lurer sterkt på hva det er jeg skal blogge og hva er det dere vil lese om? Skal jeg droppe helt å skrive om Ragne og kjøre skikkelig egoblogg, eller skal jeg slenge inn litt om Ragne inn i mellom også? 
Bilder er jo greit, men vet ikke om jeg orker å skrive så veldig mye om henne, om dere skjønner. 
Dette er jo faktisk bloggen min, ikke Ragne sin! 

Vurderer faktisk å legge meg snart, men litt usikker på om jeg skal legge meg i badekaret eller om jeg skal legge meg i sengen. Har også lyst til å bake muffins og drikke kaffe! Det skulle vært flere timer i døgnet. Vi får se hva natten bringer.. Vi skal "heldigvis" ikke til min kjære mormor før ganske sent på ettermiddagen i morgen, så det er lov å sløve litt på morgenen. Så jeg kan jo egentlig bare drøye det litt med å finne sengen også. Skulle kanskje ha funnet klær til i morgen også. Jeg vet sånn cirka hva jeg skal ha på meg, men har ikke peiling på hva Ragne skal ha på seg. Vi har lett etter en julekjole til henne, uten hell. Så vi må vel se om vi finner noe i kleesrommet hennes. 


En liten ting helt til slutt: 

Oppfordrer dere alle til å besøke bloggen til min kjære kusine, Lina! HER

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3