fredag 3. januar 2014

tjuefjorten, 2014

Velkommen skal du være!
Nytt år, nye muligheter.
Julen min har vært fin, har forspist meg flere ganger i løpet av julen noe jeg kjenner ganske godt på kroppen. Flotte gaver har det også vært masse av og en fest ble det også.

Jeg har startet på skolen igjen etter ferien og gleder meg til å starte for fult med fag og gjøre så godt jeg kan i frisørfagene som vi har! Jeg har også fått vært på treningssenteret hele to ganger allerede og skal tilbake dit ikveld igjen! Skulle ønske døgnet hadde flere timer så jeg rekker med alt jeg har lyst til, men man får bare gjøre det beste ut av det å prøve så godt jeg kan å gjøre det jeg vil gjøre når jeg kan og vil gjøre det. 

Litt av hvert som skjer denne måneden også. Vi har tentamen i frisørfag på mandag, utplassering på frisørsalong hver torsdag, åpen dag på skolen 14januar, jeg skal bli langhåret!(spent på hvordan det blir.. Blir det litt rart, så har jeg en plan!) klassen skal også til oslo i slutten av mnd hvor vi bare skal kose oss, spise masse god mat og se på frisørnm. Skal være i flotte oslo fra fredag til søndag, og jeg gleder meg kjempe masse! Mens jeg er i oslo skal Ragne på en liten ferie til mormor og morfaren sin. Så da krysser jeg fingrene for at sambo klarer seg hjemme alene og får gjort litt mens vi er dratt bort.
Jeg vurderer sterkt å ta med meg macen og kameraet mitt når vi skal til oslo, så jeg kan blogge litt når jeg er der. Skal ikke sitte konstant på macen, men når kvelden nærmer seg er ikke jeg av den typen som har lyst til å sove, så da er det jo fint å ha noe å gjøre før jeg sovner! 

Jeg har også tenkt litt, kanskje litt for mye også. Og jeg håper dette året blir bra. Jeg har gjort meg noen mål som jeg håper jeg klarer, men vi får se hvordan det går! Lurer også på om jeg skal skrive litt om det i et annet innlegg litt senere. 

Vi hadde varetelling på jobb 2januar, og det vare både gøy og utrolig slitsomt! Mest slitsomt fordi jeg ikke fikk sovet så mye kvelden før og fordi det vare så masse tall!

Nå skal jeg drikke litt kaffe før jeg hiver meg over julepynten som enda er i hus! Skal se om jeg finner noen gardiner som jeg kan henge opp etterhvert også. Julen skal ut nå, jeg er dritt lei og trenger forandringer! 

//fra ipad


1 kommentar:

  1. Digger koppen din! :D
    Selv har jeg aldri lært meg til å like kaffe, annet enn frappuccino på Starbuks (den uten kaffe…) Ehe.. :D

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3