onsdag 12. februar 2014

Hvor ble det av tiden?

Januar har gått alt for fort. Vi er nå langt inn i februar og jeg føler dagene bare suser av gårde.
Hvor ble det av tiden? Hvor ble det av dagene, timene og minuttene?
Har jeg gått glipp av noe, eller er det bare jeg som suser av sted i min egen boble?
Er resten av verden også godt inn i februarmåned?

I allefall. Jeg ble inspirert av Caroline.
Jeg trenger inspirasjon og motivasjon til å fortsette bloggingen, så da var det utrolig fint å komme over dette innlegget. Hvor Caroline oppsummerer hva som har skjedd i januar.
Jeg hermer etter og gjør akkurat det samme.


FAVORITTMAT. Har spist litt av hvert denne måneden, men favoritten må vel være kyllingwok med eggnudler, eller kanskje burgeren som jeg spiste på Hard Rock Café I oslo?
Vanskelig å bestemme seg, men jeg faller på wok! 


BESTE NETTSIDE.
Det er noen nettsider som blir mer besøkt enn andre, men pinterest og tumblr har blitt flittig brukt i januar. Jeg har også daglig vært innom vg, adresseavisen og andre nettaviser. Jeg har også sett på en del blogger, men føler at jeg trenger nye blogger å se på. Jeg trenger blogger som jeg kan lese i flere timer, med mange fine bilder og tekster. 

FAVORITTMUSIKK
Skal jeg være helt ærlig så oppdaget jeg skambankt først i januar. Jeg har fått helt dilla. Voodoo er favoritten akkurat nå, tett under kommer Anonyme Hatere og Amnesti. Har også hørt litt på Breaking Benjamin.

FAVORITTER PÅ TV
Har ikke sett så mye på tv I januar, er det noe jeg har sett på så er det greys anatomy på viaplay. Er på Ses 5 nå og gleder meg til fortsettelsen.

FAVORITTFILM
Har faktisk ikke sett film i januar, bortsett fra pusur én og to som står på hver dag, hele tiden når Ragne er våken ..
FAVORITTBLOGG
Bloggene jeg følger på bloglovin, selvfølgelig!

BESTE KJØP
Dr.Martens skoene som jeg endelig fikk kjøpt meg når jeg var i oslo.
Og luen min, genseren, tskjorten og buksen. Alt jeg kjøpte i oslo var verdt hver eneste krone!
Også må jeg ikke glemme badebombene som jeg fikk kjøpt på Lush, byporten! HERLIG!


Lite bilder fra slutten på januar, begynnelsen på februar.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3