lørdag 5. april 2014

en helt vanlig dag..


Musikken durer fra tven. Moppen har gått over gulvet en gang idag, men den skal få kjørt seg en tur ikveld når kårka har sovnet også. Jeg skjønner ikke at et gulv kan bli så skittent! Det er jo helt forferdelig, så nå har jeg funnet ut at jeg må bli flinkere til å vaske gulv, men det skulle jeg ha delt med noen andre i huset også.. 

Har store planer om å rydde hele 1etg i løpet av dagen(les:kvelden/natten) og i morgen skal 2etg få gjennomgå. Klær skal vaskes, brettes og legges på plass osvosvosv. 

Jeg har også lyst til å male gangen vår, men det blir vel ikke gjort før den er helt ferdig. Har også en dør som må males og et hjørneskap som skal få seg ny farge.
Jeg har med andre ord mer enn nok å henge fingrene i fremover. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3