søndag 20. april 2014

Påsken er straks over ..

Startet påsken med at jeg fikk påskeegg fra sjefen! Utrolig masse flott i egget som har blitt spist opp og godt brukt nå i påsken!

Så fikk jeg meg påskeullsokker av farmoren min. Disse har også blitt godt brukt i påsken! Elsker gulfargen på di, også er de kjempe gode å ha på.

Har også vært sosial med venner. Spist vaffel og heklet litt. Moro til Ragne også å få treffe litt unger i ferien.

Vi fikk oss en heldag på Leos Lekeland i trondheim også. Noe som virkelig falt i smak hos Ragne.
Dit kom også en kjempe god venninne av Ragne så de to var meget opptatt med leking og herjing.




Har også vært på Frosta hvor det ble middag, kaffe, hekling og kvikk lunsj.

Nå er det ikke mye igjen av ferien og hverdagen banker straks på døren igjen. Jeg tror det skal bli godt med skole igjen, samtidig som det har vært utrolig godt med ferie også. Bare det å være hjemme og ikke gjøre så mye er utrolig godt. Men imorgen skal jeg prøve å få vasket masse klær, kanskje vaske gulvet også, og litt andre hverdagsting. For det har ikke akkurat blitt prioritert i ferien for å si det slikt.

Det er jo meldt ganske fint vær fremover også, så vi får rett og slett se hvordan det blir! hihi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3