tirsdag 15. juli 2014

Bilder fra de siste dagene..

Smykke jeg fikk i konfirmasjonsgave, det er nesten litt flaut for jeg har ikke begynt å brukt det før nå.

Kjøpte "carpe diem" stenen og duftelyset på nille for noen dager siden. Løperen er også ny. Den matcher faktisk de nye gardinene og ugleputene som jeg har i stuen akkurat nå.

Det ble en liten spontantur på fjellet en kveld.. Nydelig utsikt over Frosta.

Det har også blitt bading så og si hver dag! Noe som har resultert i forkjølelse hos meg, mens Ragne er frisk som en fisk og bader konstant!

Det ble også en liten tur på sparkesykkelen her om dagen! Det er jo et utrolig fremkomstmiddel om du ikke orker å gå. Den har blitt utrolig rusten, så vurderer faktisk å lakkere den men vi får se hvordan det blir. Den har i allefall blitt flittig brukt både av meg og Ragne. 

Jeg har også vært så heldig å få hjelp til å skjønne litt mer av heklingen av babyteppe. 
Det hele resulterte i at jeg måtte rekke opp helt til den første raden med hvit, men nå har det blitt bra og jeg har kommet ganske langt med det. Skal prøve å finne ut hvor stort jeg vil ha det, før jeg skal hekle en søt liten kant på det. Satser på at jeg blir ferdig med det før babyen kommer!
(Og nei, det er ikke jeg som skal ha barn..) 

ATM: 

Akkurat nå sitter jeg bare å ser ut i løse luften. Jeg er mega tett i nesen og lurer på om jeg skal finne sengen. Vi har vært på harryhandel over grensen idag og kroppen er sliten.
Handlet masse fornuftig og litt mer ufornuftige ting. Ragne var i ekstase over å få kunne dra til sverige men ble litt skuffet da vi ikke dro til Stockholm.. (hahaha)..

Senere i uken har vi planer om å dra til Namskogan familiepark, ellers så skal vi bare nyte sommeren og siste ferieuken min.. Krysser fingrene for at forkjølelsen slipper taket så fort som mulig for det er ikke moro å være i dårlig form når det er så fint ute.
Når jeg ser utover stuen, så hadde det vært veldig greit med en regnværsdag slik at jeg får ryddet litt.. og vasket litt klær igjen, for det er virkelig noe som ikke har blitt prioritert i det hele tatt når vi har hatt over 30grader og stor sol ute! 

Håper dere har hatt det like bra som meg i det siste!















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3