mandag 3. november 2014

October through instagram


Lite har skjedd på instagram i oktober, men jeg skal virkelig prøve å skjærpe meg på det. 
Noe av det som skjedde i oktober ble lagt ut på instagram, men slettes ikke alt. 
Vi har vært masse hjemme, drukket masse kaffe, vært i bursdagsselskap og vært hos foreldrene mine noen turer litt nå og da. Ragne har tegnet hest og rytter på tegnebrettet sitt, jeg har fått strikket en god del på oslo anorakken som jeg har ordnet til Ragne (med utrolig masse god hjelp fra mormoren min, som nå har tatt over prosjektet.. hvis ikke blir det aldri ferdig..)
Det har også blitt en del pusekos hos foreldrene mine da de har kattunger som er utrolig livlige. 

Har ikke store planer for dagen, men skal prøve å gjort ferdig ønskelisten min som jeg skrev om i forrige innlegget. Har funnet masse fint og skal lage noen collager i løpe av uken. 

Jeg har også bestemt meg for at i løpet av november så skal jeg lære meg å strikke ullsokker! Og i løpet av november så skal jeg ha klart å strikke ett par! Ganske stort prosjekt for meg som gir opp med en gang jeg ikke klarer å lage hælen på luggen, men vi får nå bare se hvordan det blir.

Jeg har også tenkt på noen nyttårsforsetter som jeg skal skrive opp (muligens poste på bloggen, spørs hvor private de blir..) Og de skal jeg gjøre alt jeg kan for å klare å holde!
Masse som skjer fremover så vi får se hvordan alt blir og om det blir noe av det i det hele tatt. Jeg drømmer i allefall og har blandende følelser til litt av hvert.
Nå skal jeg ordne meg litt før jeg drar på jobb, kjenner jeg er utrolig spent og grugleder meg litt. 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg og jeg blir kjempe glad! <3